sobota, 02 października 2010
Finał konkursu z BiuBiu!

Od paru tygodni toczyła się rywalizacja o wymarzone kreacje BiuBiu. Hasła napływały, jurorki toczyły burzliwe dyskusje, a termin ogłoszenia wyników potknął się i wylądował w dniu 2 października ;-) Mam jednak nadzieję, że Wasza cierpliwość zostanie wynagrodzona, gdyż dzięki przedłużeniu obrad pula nagród znacząco się zwiększyła! :-)

A oto zwyciężczynie konkursu!

Wymarzoną sukienkę, uszytą na bazie wybranego modelu BiuBiu,
w ulubionym kolorze, ze wskazanymi przez laureatkę detalami,
o idealnej dla zwyciężczyni długości i innych spersonalizowanych szczegółach – otrzymuje

Marikooo
za zarys
kampanii reklamowej, opartej na haśle
Dla kobiet, które chcą więcej
oraz hasło W BIUrze i na rozBIUranej randce. BiuBiu

Jurorki doceniły: kompleksowe podejście do zadania, pomysłowość i różnorodność propozycji (bo było ich więcej). I choć określenie rozBIUrana jest nam już skądinąd znane ;-), to doceniamy celne zestawienie! Gratulacje!

* * *
Wybrane produkty BiuBiu o wartości 200 zł
otrzymuje
kasienka.body
za hasła:
BiuBiu – poznaj nowy wymiar ubrań
BiuBiu – 3D wśród ubrań
Kiedyś myślano, że Ziemia jest płaska... My inaczej patrzymy na kobietę!

Jurorki doceniły: błyskotliwość Autorki i nieograniczoną wyobraźnię w sposobach eksponowania największej zalety ubrań BiuBiu – ich trójwymiarowości :-)

* * *
Wybrane produkty BiuBiu o wartości 100 zł
otrzymuje
maja_sara
za hasło:
BiuBiu – i nigdy więcej nie powiesz:
Ja nie mam co na siebie włożyć!


Jurorki doceniły: czytelne i jednoznaczne podkreślenie praktycznych korzyści, jakie płyną z posiadania w szafie ubrań BiuBiu :-)

* * *
Wyróżnienia,
czyli rabaty w wysokości 20% na jednorazowe zakupy w biubiu.pl, otrzymują:

Monika za hasła:
BiuBiu – podkreśli zalety figury kobiety
BiuBiu – przypadnie Ci do biustu!
BiuBiu – kobiecość pięknie opakowana
(i inne :-)

ekstaza_w_masle za hasło:
Biust przodem – BiuBiu z narodem!
(dobrze skrojona propaganda ;-)

Clarisse za anglojęzyczne rymowane wariacje:
Revealing the beauty in you – BiuBiu/ Discover the beauty in you – BiuBiu

Joanna Wierzbowska
za hasło
Piękno nie jest typowe, piękno jest indywidualne.
BiuBiu – kobiece ubrania w szerokiej rozmiarówce.


tumtum za hasło
BiuBiu szyje z głową na kobiety z biustem. Każdym
(prywatny faworyt butters77;-)


Renyaa
za hasło
Aaa... Biu... Cee... Nasze kształtne abecadło :-)


Maith
za pomysł
[Przekreślone słowo reklama, a nad nim] Dobry produkt
i dalej reszta hasła, czyli dźwignią handlu


Zofia Lisiecka za wierszyk o BiuBiu

Zireael za hasło
Otul się kobiecością


Annica
za hasło
Gdy znowu w biuście bluzka odstaje,
pamiętaj, że w BiuBiu znajdziesz coś, co się nadaje ;)

dziudziulek za hasło
BiuBiu – kobieco i z pasją!


beniutka_bo za hasło
Koszule BiuBiu – już żaden guzik nie odskoczy!

(może nie PODskoczy?;-)

Mika_P za hasło
BiuBiu – żeńska połówka yin-yang

Lidia Stępień za hasło
Kobiecość według BiuBiu

aniaduk
za wizję
Piękna realistka? Odważna trendsetterka? Tajemnicza seksbomba?
Z BiuBiu, możesz być kim chcesz!

Adriana Warchoł
za hasło
BiuBiu – sklep z gwarancja na kobiecość


Urszula Skowrońska za hasło
BiuBiu – marka dla prawdziwych kobiet


Paulina Brzeżańska za hasło
BiuBiu – Twoje marzenia nabierają kształtów

Z każdą z nagrodzonych Kinga, twórczyni marki BiuBiu, skontaktuje się osobiście.  Wiele z wyróżnionych haseł pojawi się też na stronie BiuBiu :-) Tymczasem serdecznie dziękujemy i gratulujemy wszystkim uczestniczkom konkursu! Żałujemy, że nie udało się nagrodzić każdej autorki – ale zapewniamy, że wiele spoza nagrodzonych propozycji urzekło nas pomysłowością i humorem! :-) Do usłyszenia!

Tagi: konkurs
23:09, butters77 , Rynek
Link Komentarze (14) »
poniedziałek, 12 stycznia 2009
Bardzo Biuściaste Bluzki;)

Pamiętacie wpis, w którym chwaliłam brytyjski sklep Bravissimo za stosowanie rozmiarówki ubrań,  uwzględniającej kobiece kształty? Podkreślałam, jak cenne jest, że wyborowi tęgości (czyli rozmiaru liczbowego) towarzyszy określenie wielkości biustu – curvy, really curvy czy super curvy (kształtna, naprawdę kształtna i superkształtna;)

Z radością informuję, że podobny system rozmiarów pojawił się wreszcie na naszym rynku! Pionierką została La_parisiene - znana z forum LB - która stworzyła markę ubrań Biu Biu

W rozmiarówce La_parisiene obok rozmiarów konfekcyjnych (na razie dostępny jest zakres 36 - 46) znajdziecie określenie: B (Biuściasta), BB (Bardzo Biuściasta) lub BBB (Bardzo Bardzo Biuściasta;) Przykładowo: 38BB. Dzięki temu kobiety z większym biustem mogą dobrać sobie rozmiar bluzki czy sukienki idealny dla swoich proporcji, a nie - uśredniony, np. dopasowany w klatce piersiowej, lecz luźny w talii).

Nie ukrywam, że sama planuję zakup niejednej bluzki z oferty Biu Biu;) Tym bardziej, że ceny są naprawdę korzystne na tle regularnej oferty Bravissimo. Na razie marka dostępna jest wyłącznie na Allegro, ale mam nadzieję, że w przyszłości doczekamy się profesjonalnego sklepu internetowego. Póki co - podziwiajmy kreacje La_parisiene (zdjęcia obok) i czekajmy na kolejne..:) 

P.S. Zapraszam również do wątku na forum poświęconego początkom działalności Biu Biu. Autorka kolekcji udziela tam praktycznych informacji dotyczących rozmiarów (w obecnej kolekcji nie wszystkie są jeszcze dostępne) i fasonów. Polecam!

14:06, butters77 , Rynek
Link Komentarze (13) »
niedziela, 19 października 2008
Dorwij dżersejkę!;)

Kilka tygodni temu wspominałam o sklepie internetowym Bravissimo i jego "probiuściastej" rozmiarówce. Dziś postanowiłam rzucić okiem na dział wyprzedaży - i przyjrzeć się ostatnim śladom letnich kolekcji. Te z Was, które znajdą jeszcze w zakładce "Sale" swoje rozmiary, zachęcam do błyskawicznych zakupów! Regularne ceny ubrań w Bravissimo bywają wysokie - co nie zawsze idzie w parze z wyśrubowaną jakością.

Moja pierwsza rekomendacja
to dżersejowa bluzka BH29 - obecnie dostępna w cenie 8.5 funta. Miałam okazję widzieć ten model na kilku biuściastych - i przyznam, że każdorazowo prezentował się świetnie. Bluzka jest dobrze skrojona, pas pod biustem efektownie oddziela piersi od reszty tułowia (pozwalając uniknąć efektu bryły), a dolna część miękko układa się na brzuchu. Uwaga! Kolor określony oryginalnie jako "Vintage rose" w rzeczywistości jest jaśniejszy, niż na zdjęciach. Również rękawy wydają się nieco dłuższe - to bardziej 7/8 niż 3/4;)

W kategorii "jersey tops" w dość szerokim wyborze rozmiarów dostępna jest jeszcze bluzka BP06. Polecam ją zwłaszcza biuściastym, które nie lubią prasować - tkanina jest celowo gnieciona;) W odróżnieniu od poprzedniego modelu, tu mamy dodatkowe wiązanie na plecach - wykonane z tej samej koronki, którą wykończony jest dekolt.

Wielbicielkom klasyki zwracam uwagę na białą i czarną koszulę z rękawem 3/4. Do  każdej z nich bez wątpienia pasowałaby marynarka - np. granatowa, kremowa lub popielata. Przyznam, że dziś po raz pierwszy zauważyłam, że model BL23 dostępny jest również w bieli - moim zdaniem wygląda pięknie
(choć pewnie pieruńsko to niepraktyczne;)

Marynarki to nieco wyższa półka cenowa, niż bluzki - bo BL16 kosztuje 26 funtów, a BL23 - 37,5. Biorąc jednak pod uwagę ceny wyjściowe - i fakt, że w naszych sklepach trudno znaleźć dobrze skrojony żakiet - myślę, że warto rozważyć zakup. Tym bardziej, że dostępna jest jeszcze pełna rozmiarówka!
00:50, butters77 , Rynek
Link Komentarze (10) »
środa, 24 września 2008
Wielowymiarowa

Dla kobiety z dużym biustem zakup bluzki czy sukienki w przeciętnym sklepie odzieżowym stanowi nie lada wyzwanie. Znalezienie modelu, który będzie atrakcyjnie eksponował biust, a jednocześnie nie zamaskuje istnienia talii, graniczy z cudem. Zwykle wybieramy spomiędzy zbyt ciasnej koszuli, którą z trudem udaje się dopiąć w biuście („Może z czasem się rozejdzie…”) albo nieforemnej, obszernej bluzki, kupowanej w zbyt dużym rozmiarze po to, by pomieściła nasze piersi. Fakt, iż uśrednione rozmiary S, M, L czy XL nie uwzględniają kobiecych kształtów, powoduje, że wiele z nas nosi obszerne ubrania, w których wygląda niezgrabnie i mało kobieco.

 

Zastanawiające, że np. wielkości dżinsów obejmują dwa parametry – długość i szerokość – a bluzki mają tylko jeden „ogólny” rozmiar. Skoro producenci spodni uznają za oczywisty fakt, że istnieją ludzie wysocy i szczupli – podobnie jak niscy i tędzy albo np. niscy i szczupli – dlaczego projektanci innych części garderoby nie dostrzegają tej różnorodności? Czyżby każda z nas zbudowana była proporcjonalnie – i jej szczupłej klatce piersiowej towarzyszył zawsze drobny biust, a szerokim plecom – duży? Czyżby posiadanie sporego brzuszka oznaczało automatycznie pełne piersi – a wąska talia i ramiona dopuszczały wyłącznie istnienie małego biustu?

 

Twierdzenia absurdalne - a jednak wciąż potwierdzane przez praktykę producentów. Ciekawy sposób rozwiązania tego problemu zaproponowała firma Bravissimo, produkująca bieliznę i odzież dla kobiet z większym biustem. Ubrania z oferty Bravissimo występują w brytyjskich wielkościach od 8 do 18. Każdorazowo jednak rozmiarowi liczbowemu towarzyszy określenie wielkości biustu – curvy, really curvy czy super curvy (w wolnym tłumaczeniu: kształtna, naprawdę kształtna i superkształtna;). Można więc, nosząc np. 12-tkę, kupić zarówno bluzkę dla kogoś o drobnym biuście (curvy), jak i dla kobiety hojnie obdarzonej przez naturę (supercurvy) – wszystko przy tej samej tęgości.


Rozwiązanie oczywiste, prawda? Dlaczego więc tak niewielu producentów się na nie decyduje? Najwyższy czas zacząć propagować tego typu pomysły!


Wyobraźcie sobie, drogie Biuściaste, że w każdym sklepie czeka na Was szeroki wybór rozmiarów. Wchodzicie do butiku i wybieracie bluzkę w kolorze, który Wam się podoba, o długości rękawów, która Wam odpowiada, z dekoltem w Waszym ulubionym kształcie – sięgając jedynie po właściwy rozmiar z wieszaka. Nie martwicie się, że nadruk na koszulce niemiłosiernie rozciągnie się na biuście, guzików nie da się dopiąć albo całość okaże się nie sięgać nawet pępka. Kupujecie to, co Wam się podoba – a nie to, w czym zmieści się Wasz biust.

 

Niemożliwe? Cóż, jeszcze niedawno niemożliwe wydawało się znalezienie właściwego biustonosza dla szczupłej kobiety z dużym biustem;) Jak wiemy, dzięki aktywnym działaniom uczestniczek Lobby Biuściastych, asortyment sklepów z bielizną stopniowo się zwiększa (oczywiście  czekamy na dalsze zmiany!) – a i niekompetentnych ekspedientek jest coraz mniej. Dlaczego więc nie wierzyć, że producenci ubrań zauważą różnorodność kobiecych kształtów? Wszak Biuściaste to liczebna i bardzo lojalna grupa konsumentek:)

19:14, butters77 , Rynek
Link Komentarze (10) »